Konu
İlk Covid 19 aşımı olacağım. Korkuyorum.
09-11-2021, 21:42:15
#13
MuhammetDemirel
2 doz aşıyı da askerde oldum şanssızlığımdan mıdır nedir 2 doz da 24 çektiğim zamana denk geldi halsizlik ve baş ağrısı dışında hiçbir şey olmadı biontech oldum. Kaldıramayacak birşey yok en fazla 2 gün sürüyor sonra inan daha iyi oluyor insan.