Hiç korkacak bir durum yok dostum aşı konusunda bir tereddut etme. Bugün babamın halası vefat etti. Korana sebebiyle yatıyordu uzun bir süredir. Aşısı yoktu. Asi olan yengem de var o da koronaya yakalandı. Biontech aşısının 2 sini de olmuştu ama hastaneye bile gitmedi şükür evde ayakta geçirdi. Umarım bu anlattıklarım sana güven verir.