erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ilk doz covid aşımı olmaya gideceğim birazdan. Snovak olacağım. Biontech olamam onu kaldırabileceğimi sanmıyorum. Yada yanılıyorum bilmiyorum. Kırmızı ete alerjim var bundan dolayı yan etki yapar mı diye korkuyorum. Sizce alerji yapar mı? Bu sebepten korkuyorum.
Biontech oldum 19 yaşımdayım, herhangi bir sorun yaşamadım sadece hafif kol ağrısı hocam. Ancak sinovac mantıksız ekstradan aşı olabilirsiniz.