erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ilk doz covid aşımı olmaya gideceğim birazdan. Snovak olacağım. Biontech olamam onu kaldırabileceğimi sanmıyorum. Yada yanılıyorum bilmiyorum. Kırmızı ete alerjim var bundan dolayı yan etki yapar mı diye korkuyorum. Sizce alerji yapar mı? Bu sebepten korkuyorum.
Görüp görebileceğiniz en hassas bünyelerden birine sahibim pek çok şey dokunur, midemi bulandırır, başımı döndürür, tansiyonumu düşürür.
Ben bu halimle 2 doz biontech oldum, ilk dozda fena tansiyonum düştü ancak ikincisinde sorun yaşamadım. Korkmayın aşınızı olun.
Düzeltme: Sonradan gördüm alerjiniz ile ilgili doktorunuza danışın, yazdıklarım tıbbi bir bilgi değildir sadece kendi yaşadığım tecrübeden ibarettir tabi ki kişiden kişiye değişir.