Emekli Olmak İçin Ödeme Yapıyor musunuz?
Evet bağkur için kendim ödeme yapıyorum.
Zaten sigortamı şirketim karşılıyor.
Hayır bence emeklilik artık önemsiz.
28
●610
Emekli bile olsan bu ülke de çalışmak zorundasın.