Forumdaki üyelerin çoğunluğu 25 yaş altı olduğu için emeklilik önemli değil diye hafife alacaklardır.
Emeklilik son derece önemli bir konudur.
Sosyal Güvenlik Sisteminin içinde olmak çok önemlidir.
Bunun tersini iddia eden adamların aileden kalacak 2-3 evi yoksa rüya aleminde yaşıyorlar demektir.
Hayatınızın ilk 20 senesinde size aileniz baktı.
Allah uzun ömür versin hayatınızın son 20-30 senesinde size bakacak bir ana babanız muhtemelen olmayacak.
Sosyal Güvenlik primlerinizi yatırın, ufak da olsa özel emeklilik yapın ya da güçlü bir bankacılık sistemi içinde sepet şeklinde düzenli tasarruf yapın.