Yaşım 26, emekliliğimi düşünmüyorum bile hocam. Çok şükür kurumsal bir firma da devamlı gel git yapıyorum. Amacım; sigortam yatsın. Allah göstermesin hastaneye bile gittiğimde ilaç vs. aldığımda ücret ödemeden çıkıyorum. Sigortam olmasa hastane muayene ücreti, ilaç ücretleri falan derken daha kötü bir durum oluyor.

Emeklilik yaşı şuan 60 gösteriyor. Ben 60 yaşına gelene kadar onu 70-80 yaparlar emeklilik sadece HAYAL ÜRÜNÜ olur Emekli bile olsan bu ülke de çalışmak zorundasın.