• 10-10-2021, 23:04:54
    #1
    Merhabalar,
    Yeni kayıt olan zannımca yaşı küçük, mağdur ettiği insanlarla alay eden bir tip.

    10 saat önce üye olmuş ve 2 kişiyi dolandırmış.
    SeyİT şöyle böyle diyorsunuz da SeyİT'e de mana bulmamak lazım üyeler dikkatsiz gibi?

    10 saatlik üyeye bir arkadaş 500₺ to işlemi için para atmış dalga geçmiş, kötü bir durum.

    R10'a üye olmak zorlaşmalı diye düşünüyorum.
  • 10-10-2021, 23:06:25
    #3
    eski üyelerin belirttiğine göre sitesi olmayanları kabul etmiyorlarmış foruma. Keşke yine öyle bişey gelse dicemde bende davetiye alarak girdim
  • 10-10-2021, 23:10:57
    #4
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski üyelerin belirttiğine göre sitesi olmayanları kabul etmiyorlarmış foruma. Keşke yine öyle bişey gelse dicemde bende davetiye alarak girdim
    Valla ben site ile girdim
  • 10-10-2021, 23:09:31
    #5
    Çok dikkatli olmak gerekiyor ve davetiye göndereceğiniz insanları da iyi bir şekilde dikkatli seçin.
  • 10-10-2021, 23:11:24
    #6
    Ticaret puanı olmayan birine güvenmek pek akıl karı iş değil

    Tamam bizlerde sıfır ticaretle başladık ama yüksek rakam olunca mebla 2 kere düşünmek lazım

    Geçmiş olsun giden o para geri gelmez
  • 10-10-2021, 23:11:42
    #7
    R10 yönetiminin ilerleyen yıllar için ağırlık vereceği nokta güvenli havuz sistemi olmalı diye düşünüyorum. Forumda son 1/2 yılda çok şey değişti ve gelişti. Bu konuda da bir adım atılacaktır ama yönetimi en çok zorlayacak proje de bu olacaktır.
  • 10-10-2021, 23:14:18
    #8
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski üyelerin belirttiğine göre sitesi olmayanları kabul etmiyorlarmış foruma. Keşke yine öyle bişey gelse dicemde bende davetiye alarak girdim
    0-2 yıl davetiye ile kayıt olanlar
    2-10 yıl arası siteyle kayıt olanlar
    10-14 yıl arası site-mail kayıt olanlar
    15-17 yıl arası kişisel mail ile kayıt olanlar

    Hatırladığım kadarıyla böyleydi, ben direk kendi mailimle kayıt olmuştum
  • 10-10-2021, 23:15:34
    #9
    RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 yönetiminin ilerleyen yıllar için ağırlık vereceği nokta güvenli havuz sistemi olmalı diye düşünüyorum. Forumda son 1/2 yılda çok şey değişti ve gelişti. Bu konuda da bir adım atılacaktır ama yönetimi en çok zorlayacak proje de bu olacaktır.
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski üyelerin belirttiğine göre sitesi olmayanları kabul etmiyorlarmış foruma. Keşke yine öyle bişey gelse dicemde bende davetiye alarak girdim
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben site ile girdim
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok dikkatli olmak gerekiyor ve davetiye göndereceğiniz insanları da iyi bir şekilde dikkatli seçin.
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret puanı olmayan birine güvenmek pek akıl karı iş değil

    Tamam bizlerde sıfır ticaretle başladık ama yüksek rakam olunca mebla 2 kere düşünmek lazım

    Geçmiş olsun giden o para geri gelmez
    RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 yönetiminin ilerleyen yıllar için ağırlık vereceği nokta güvenli havuz sistemi olmalı diye düşünüyorum. Forumda son 1/2 yılda çok şey değişti ve gelişti. Bu konuda da bir adım atılacaktır ama yönetimi en çok zorlayacak proje de bu olacaktır.


    Gelip bana seni de mağdur edeyim mi yazması tam bir ironi.
    2 değil 3 mağduriyet diye övünmesi ayrıca bir gülünç.