eski üyelerin belirttiğine göre sitesi olmayanları kabul etmiyorlarmış foruma. Keşke yine öyle bişey gelse dicemde bende davetiye alarak girdim
0-2 yıl davetiye ile kayıt olanlar
2-10 yıl arası siteyle kayıt olanlar
10-14 yıl arası site-mail kayıt olanlar
15-17 yıl arası kişisel mail ile kayıt olanlar
Hatırladığım kadarıyla böyleydi, ben direk kendi mailimle kayıt olmuştum