Merhabalar,
Yeni kayıt olan zannımca yaşı küçük, mağdur ettiği insanlarla alay eden bir tip.
10 saat önce üye olmuş ve 2 kişiyi dolandırmış.
SeyİT şöyle böyle diyorsunuz da SeyİT'e de mana bulmamak lazım üyeler dikkatsiz gibi?
10 saatlik üyeye bir arkadaş 500₺ to işlemi için para atmış dalga geçmiş, kötü bir durum.
R10'a üye olmak zorlaşmalı diye düşünüyorum.
10 saatte 2 mağduriyet yaratan üye?
10
●366
- 10-10-2021, 23:04:54
- 10-10-2021, 23:10:57Valla ben site ile girdimcuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2021, 23:14:180-2 yıl davetiye ile kayıt olanlarcuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-10 yıl arası siteyle kayıt olanlar
10-14 yıl arası site-mail kayıt olanlar
15-17 yıl arası kişisel mail ile kayıt olanlar
Hatırladığım kadarıyla böyleydi, ben direk kendi mailimle kayıt olmuştum
- 10-10-2021, 23:15:34RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelip bana seni de mağdur edeyim mi yazması tam bir ironi.
2 değil 3 mağduriyet diye övünmesi ayrıca bir gülünç.

