R10 yönetiminin ilerleyen yıllar için ağırlık vereceği nokta güvenli havuz sistemi olmalı diye düşünüyorum. Forumda son 1/2 yılda çok şey değişti ve gelişti. Bu konuda da bir adım atılacaktır ama yönetimi en çok zorlayacak proje de bu olacaktır.
eski üyelerin belirttiğine göre sitesi olmayanları kabul etmiyorlarmış foruma. Keşke yine öyle bişey gelse dicemde bende davetiye alarak girdim
Valla ben site ile girdim
Çok dikkatli olmak gerekiyor ve davetiye göndereceğiniz insanları da iyi bir şekilde dikkatli seçin.
Ticaret puanı olmayan birine güvenmek pek akıl karı iş değil
Tamam bizlerde sıfır ticaretle başladık ama yüksek rakam olunca mebla 2 kere düşünmek lazım
Geçmiş olsun giden o para geri gelmez
R10 yönetiminin ilerleyen yıllar için ağırlık vereceği nokta güvenli havuz sistemi olmalı diye düşünüyorum. Forumda son 1/2 yılda çok şey değişti ve gelişti. Bu konuda da bir adım atılacaktır ama yönetimi en çok zorlayacak proje de bu olacaktır.
Gelip bana seni de mağdur edeyim mi yazması tam bir ironi.
2 değil 3 mağduriyet diye övünmesi ayrıca bir gülünç.