RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 yönetiminin ilerleyen yıllar için ağırlık vereceği nokta güvenli havuz sistemi olmalı diye düşünüyorum. Forumda son 1/2 yılda çok şey değişti ve gelişti. Bu konuda da bir adım atılacaktır ama yönetimi en çok zorlayacak proje de bu olacaktır.
cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski üyelerin belirttiğine göre sitesi olmayanları kabul etmiyorlarmış foruma. Keşke yine öyle bişey gelse dicemde bende davetiye alarak girdim
kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben site ile girdim
Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok dikkatli olmak gerekiyor ve davetiye göndereceğiniz insanları da iyi bir şekilde dikkatli seçin.
SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret puanı olmayan birine güvenmek pek akıl karı iş değil

Tamam bizlerde sıfır ticaretle başladık ama yüksek rakam olunca mebla 2 kere düşünmek lazım

Geçmiş olsun giden o para geri gelmez
RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 yönetiminin ilerleyen yıllar için ağırlık vereceği nokta güvenli havuz sistemi olmalı diye düşünüyorum. Forumda son 1/2 yılda çok şey değişti ve gelişti. Bu konuda da bir adım atılacaktır ama yönetimi en çok zorlayacak proje de bu olacaktır.


Gelip bana seni de mağdur edeyim mi yazması tam bir ironi.
2 değil 3 mağduriyet diye övünmesi ayrıca bir gülünç.