R10 yönetiminin ilerleyen yıllar için ağırlık vereceği nokta güvenli havuz sistemi olmalı diye düşünüyorum. Forumda son 1/2 yılda çok şey değişti ve gelişti. Bu konuda da bir adım atılacaktır ama yönetimi en çok zorlayacak proje de bu olacaktır.