Merhabalar,
Yeni kayıt olan zannımca yaşı küçük, mağdur ettiği insanlarla alay eden bir tip.

10 saat önce üye olmuş ve 2 kişiyi dolandırmış.
SeyİT şöyle böyle diyorsunuz da SeyİT'e de mana bulmamak lazım üyeler dikkatsiz gibi?

10 saatlik üyeye bir arkadaş 500₺ to işlemi için para atmış dalga geçmiş, kötü bir durum.

R10'a üye olmak zorlaşmalı diye düşünüyorum.