Ticaret puanı olmayan birine güvenmek pek akıl karı iş değil

Tamam bizlerde sıfır ticaretle başladık ama yüksek rakam olunca mebla 2 kere düşünmek lazım

Geçmiş olsun giden o para geri gelmez