cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski üyelerin belirttiğine göre sitesi olmayanları kabul etmiyorlarmış foruma. Keşke yine öyle bişey gelse dicemde bende davetiye alarak girdim
Valla ben site ile girdim