Natro Müşteri Hizmetlerinin Garipliği
15
●240
- 08-09-2021, 11:40:24Hocam ben de bana biat etsinler demiyorum veya "para verdik rezil oluruyoruz yhaa" gibi bir tavır takınmıyorum. Bu tarz durumlarda insan bir şey sormaya çekinir. Ben hizmet aldım belki, soru sormaya çekineceksem kimden destek alacam allah aşkına? İnsandır tabii ama şimdi herkesi de her konu ilgilendirmez ki. Benim de kendimce sorunlarım var, arayınca bağırıyor muyum veya tersleyerek mi konuşuyorum. Profesyonel iş yapmak lazım.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2021, 11:42:26natroya artık hiç güvenmiyorum, gün ortasında bile kesinti oluyor uptime takip ile görüyorum, bazen ticketlara 3-4 saat sonra dönüş yapıyorlar acil olsa bile, hatta bir keresinde 1 saat civarı kesinti olmuştu, ticket açtık 3 saat sonra dönüş yapıldı sitelerinize erişim var diye
sıradan hosting firmaları bile 15-30dk içerisinde dönüş yaparken natronun destek kısmı vasatın altında, natro nasıl işte böyle natro
- 08-09-2021, 11:44:52Efendim diye açmış telefonu hakaret mi etmiş anlamadım, geriye bi öflemesi kalmış onu da size mi dedi yoksa o an birşey mi oldu. Yani büyük bir terbiyesizlik yok ortada, hele firma adı ile konu açmayı gerektirecek hiç bir durum yok bence. Dün pazarda muzun kilosu 19₺ bu nedir dedim pazarcıya paran yoksa yemezsin olur biter dedi bana.CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2021, 11:45:35Ben alan adlarımı orada barındırıyorum. Gerisi Hosting'miş - VDS imiş falan hiç kullanmam.
Süsleyerek işlem yapıyorlar. Ancak bana göre pratik bir yaklaşım ve de hız sergileyen her firma galiptir. Ben sadece köklü bir firma olduğundan alan adlarımı orada barındırıyorum o kadar. @odeaweb; gibi olsa müşteri hizmetleri falan filan on numara firma olacak firma da Natro.. İşte! - 08-09-2021, 11:52:40Demek istediğim bu tarz (mesela öfleme gibi) durumların müşteriye yansıtılmaması gerektiği. Ben sizi anlıyorum, siz benden biraz daha fazla anlayışla yaklaşıyorsunuz. Ben de anlayışsızlık göstermiyorum aslında. Fakat ben yapım gereği biraz da çekingen bir insanım. Mesela sırf bu yüzden konuşmayı uzatmadan, aklımdaki tüm soruları sormadan, müşteri temsilcisini sıktığımı düşündüğüm için telefonu kısa kesip kapattım. Keşke tersleseydi de ben de cevap verseydim ama böylesi daha kötü oldu. Bu, çalışanın nasıl eğitildiğiyle de alakalı bir durum. Haliyle Natro'yu da ilgilendirir.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle