Ben alan adlarımı orada barındırıyorum. Gerisi Hosting'miş - VDS imiş falan hiç kullanmam.
Süsleyerek işlem yapıyorlar. Ancak bana göre pratik bir yaklaşım ve de hız sergileyen her firma galiptir. Ben sadece köklü bir firma olduğundan alan adlarımı orada barındırıyorum o kadar.
@odeaweb; gibi olsa müşteri hizmetleri falan filan on numara firma olacak firma da Natro.. İşte!