natroya artık hiç güvenmiyorum, gün ortasında bile kesinti oluyor uptime takip ile görüyorum, bazen ticketlara 3-4 saat sonra dönüş yapıyorlar acil olsa bile, hatta bir keresinde 1 saat civarı kesinti olmuştu, ticket açtık 3 saat sonra dönüş yapıldı sitelerinize erişim var diye

sıradan hosting firmaları bile 15-30dk içerisinde dönüş yaparken natronun destek kısmı vasatın altında, natro nasıl işte böyle natro