İnsan olduğu ve onunda duyguları olduğu için olabilir mi? Robot olmadığı için size denk gelen kişinin kötü bir anına denk gelmişsinizdir. Bunu Natro ile ilişkilendirmekse hepten yanlış. Müşteriye öfleyin demiyordur heralde Natro.
Hocam ben de bana biat etsinler demiyorum veya "para verdik rezil oluruyoruz yhaa" gibi bir tavır takınmıyorum. Bu tarz durumlarda insan bir şey sormaya çekinir. Ben hizmet aldım belki, soru sormaya çekineceksem kimden destek alacam allah aşkına? İnsandır tabii ama şimdi herkesi de her konu ilgilendirmez ki. Benim de kendimce sorunlarım var, arayınca bağırıyor muyum veya tersleyerek mi konuşuyorum. Profesyonel iş yapmak lazım.