CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de bana biat etsinler demiyorum veya "para verdik rezil oluruyoruz yhaa" gibi bir tavır takınmıyorum. Bu tarz durumlarda insan bir şey sormaya çekinir. Ben hizmet aldım belki, soru sormaya çekineceksem kimden destek alacam allah aşkına? İnsandır tabii ama şimdi herkesi de her konu ilgilendirmez ki. Benim de kendimce sorunlarım var, arayınca bağırıyor muyum veya tersleyerek mi konuşuyorum. Profesyonel iş yapmak lazım.
Efendim diye açmış telefonu hakaret mi etmiş anlamadım, geriye bi öflemesi kalmış onu da size mi dedi yoksa o an birşey mi oldu. Yani büyük bir terbiyesizlik yok ortada, hele firma adı ile konu açmayı gerektirecek hiç bir durum yok bence. Dün pazarda muzun kilosu 19₺ bu nedir dedim pazarcıya paran yoksa yemezsin olur biter dedi bana.