• 08-09-2021, 11:30:30
    #1
    Başlığı ne diye koysam bilemedim. Az önce bi' konu hakkında danışmak için müşteri hizmetlerini aradım. Telefonu açan kişi sanki amca oğlumu aramışım gibi telefonu "efendim?" diye açtı. Hadi neyse, buna çok takılmaya gerek yok ama sorumu sorduktan sonra çağrı merkezi görevlisinin öflediğini duydum ya. Bu ne biçim bir hizmet anlayışıdır anlamadım.
  • 08-09-2021, 11:32:39
    #2
    Arada bu tarz şeyler olabilir herkesi kontrol etmek zor sonuçta biraz daha iyi niyetli yaklaşmak önemli bu konuda bence
    Not: Hayatımda hiç natro kullanmadım kayıt bile olmadım.
  • 08-09-2021, 11:33:02
    #3
    iyi yanından bakın en azından müşteri hizmetleri telefonu açmış ben bir keresinde aramıştım kısır döngü gibi sürekli birbirine aktarıyorlardı telefonu 17 DK bekledim sonra kapattım
  • 08-09-2021, 11:35:44
    #4
    natro gibi bir firmanın bu kadar güvensiz bir ortam oluşturması hayret verici
  • 08-09-2021, 11:36:13
    #5
    Çoğu yer böyle maalesef.
    Para vereceğiz , hizmet alacağız. Adamlardan çekiniyoruz resmen.
    Kardeşim çalmadık , para verdik bu hizmete.
  • 08-09-2021, 11:37:04
    #6
    İnsan olduğu ve onunda duyguları olduğu için olabilir mi? Robot olmadığı için size denk gelen kişinin kötü bir anına denk gelmişsinizdir. Bunu Natro ile ilişkilendirmekse hepten yanlış. Müşteriye öfleyin demiyordur heralde Natro.
  • 08-09-2021, 11:37:31
    #7
    üzücü
  • 08-09-2021, 11:38:10
    #8
    Hem ebimi veriyorum hem azar işitiyorum.
  • 08-09-2021, 11:38:18
    #9
    artık öyle bi duruma gelmişim ki hocam bu tarz şeylere takmıyorum önemli olan diyorum sorunum çözüldümü çözüldü benim için bitmiştir