Natro Müşteri Hizmetlerinin Garipliği
15
●240
- 08-09-2021, 11:30:30Başlığı ne diye koysam bilemedim. Az önce bi' konu hakkında danışmak için müşteri hizmetlerini aradım. Telefonu açan kişi sanki amca oğlumu aramışım gibi telefonu "efendim?" diye açtı. Hadi neyse, buna çok takılmaya gerek yok ama sorumu sorduktan sonra çağrı merkezi görevlisinin öflediğini duydum ya. Bu ne biçim bir hizmet anlayışıdır anlamadım.

ben bir keresinde aramıştım kısır döngü gibi sürekli birbirine aktarıyorlardı telefonu 17 DK bekledim sonra kapattım