Başlığı ne diye koysam bilemedim. Az önce bi' konu hakkında danışmak için müşteri hizmetlerini aradım. Telefonu açan kişi sanki amca oğlumu aramışım gibi telefonu "efendim?" diye açtı. Hadi neyse, buna çok takılmaya gerek yok ama sorumu sorduktan sonra çağrı merkezi görevlisinin öflediğini duydum ya. Bu ne biçim bir hizmet anlayışıdır anlamadım.