Efendim diye açmış telefonu hakaret mi etmiş anlamadım, geriye bi öflemesi kalmış onu da size mi dedi yoksa o an birşey mi oldu. Yani büyük bir terbiyesizlik yok ortada, hele firma adı ile konu açmayı gerektirecek hiç bir durum yok bence. Dün pazarda muzun kilosu 19₺ bu nedir dedim pazarcıya paran yoksa yemezsin olur biter dedi bana.
Demek istediğim bu tarz (mesela öfleme gibi) durumların müşteriye yansıtılmaması gerektiği. Ben sizi anlıyorum, siz benden biraz daha fazla anlayışla yaklaşıyorsunuz. Ben de anlayışsızlık göstermiyorum aslında. Fakat ben yapım gereği biraz da çekingen bir insanım. Mesela sırf bu yüzden konuşmayı uzatmadan, aklımdaki tüm soruları sormadan, müşteri temsilcisini sıktığımı düşündüğüm için telefonu kısa kesip kapattım. Keşke tersleseydi de ben de cevap verseydim ama böylesi daha kötü oldu. Bu, çalışanın nasıl eğitildiğiyle de alakalı bir durum. Haliyle Natro'yu da ilgilendirir.