• 02-08-2021, 05:33:40
    #19
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye diğer dinlerle de hoş görü içinde yaşayan bir Müslüman ülkesidir. Bir şeyleri aradan çıkarmaya çalışmayın. Bu ülke de biliniz ki çan da çalmaktadır. Bu konunun bu ülke de uzatılması size olduğu kadar bize de saygısızlıktır.
    Hocam elhamdürillah Müslümanım ama Türkiye Cumhuriyeti laik bir devlet, Müslüman ülkesi değil. Halkın çoğunluğu Müslüman demek daha doğru olur yoksa arkadaş haklı
  • 02-08-2021, 05:38:14
    #20
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elhamdürillah Müslümanım ama Türkiye Cumhuriyeti laik bir devlet, Müslüman ülkesi değil. Halkın çoğunluğu Müslüman demek daha doğru olur yoksa arkadaş haklı
    Eee Müslüman çoğunluğun olması yetmez mi 😅 Arkadaş ezanları susturalım diyor da. O ezanların hala daha niye susmadığını bilmiyor.
  • 02-08-2021, 05:40:23
    #21
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eee Müslüman çoğunluğun olması yetmez mi 😅 Arkadaş ezanları susturalım diyor da. O ezanların hala daha niye susmadığını bilmiyor.
    Arkadaşın asıl isteği ezanların susturulması değil hiç kimsenin birilerinin özel hayatına karışmaması bence. Umarım ben doğru anlamışımdır.
  • 02-08-2021, 05:46:47
    #22
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın asıl isteği ezanların susturulması değil hiç kimsenin birilerinin özel hayatına karışmaması bence. Umarım ben doğru anlamışımdır.
    O işler öyle başlar dostum. Bir bakmışız ne ezan kalmış ne de yukarı da Elhamdülillah dediğin Müslümanlığımız.
  • 02-08-2021, 05:49:19
    #23
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O işler öyle başlar dostum. Bir bakmışız ne ezan kalmış ne de yukarı da Elhamdülillah dediğin Müslümanlığımız.
    Müslümanlığın gerçekten kaldığına inancınız var mı hocam? Benim etrafımda gerçekten Müslüman gibi yaşıyor diyebileceğim insan sayısı bir elin parmağını geçmiyor çünkü En müslümanım diyen de kul hakkı yemekten çekinmiyor artık öyle bir dönemdeyiz. Ayrıca arkadaşa katılıyorum şuan ülkede anket yapılsa maksimum yüzde 50 60 arası müslümanım diyen çıkar o da büyük kısmı sözde müslüman
  • 02-08-2021, 06:01:46
    #24
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müslümanlığın gerçekten kaldığına inancınız var mı hocam? Benim etrafımda gerçekten Müslüman gibi yaşıyor diyebileceğim insan sayısı bir elin parmağını geçmiyor çünkü En müslümanım diyen de kul hakkı yemekten çekinmiyor artık öyle bir dönemdeyiz. Ayrıca arkadaşa katılıyorum şuan ülkede anket yapılsa maksimum yüzde 50 60 arası müslümanım diyen çıkar o da büyük kısmı sözde müslüman
    İşte sorun da tam olarak bu. Bunu bak ne kadar güzel, Elhamdülillah Müslümanım diyen sende söylüyorsun, bende söylüyorum ve diğer Müslümanım diyen de söylüyor. Sorun bu olduğu için artık bu tarz konular kolaylıkla söylenebiliyor. Hani dinler arası hoşgörü deniliyordu. Nerede o. O Müslümanlığa geldiğinde bitiyor dostum. Biz Müslümanlar olarak sözde Müslümanlığı sayıyoruz. Bunu bilen Nikolas da çıkıp, Müslümanlık mı kaldı diyor. Evet, Nikolas haklı. Biz içten fethetmişiz kendimizi. Ezanlar da sussun, camileri de yıkalım, Müslümanlığa dair ne varsa alt edelim. Sence de bu yapılmıyor? Gördüğümüze koşup da bir madalya biz takmayalım. Bizler hoşgörülü olmalıyız. Bizlere bu yakışır ama Müslüman bir toplumun kanayan yarasına da laf atmak sana bana yakışmaz. Lal olmak iyidir, güzeldir ama kendi kültürünü aşmalarına izin verme. Beni anladığınızı düşünüyorum. Bu da zaten son yorumumdu. Bu konu daki yorumları okumak yoruyor beni. O savunduğun şeyi bende bildiğim için aslında bu tarz konulara yorum yazmam ama insan dayanamıyor işte Kal sağlıcakla.

    Şimdi iş vakti Hayırlı günlerin olsun.
  • 02-08-2021, 06:06:23
    #25
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eee Müslüman çoğunluğun olması yetmez mi 😅 Arkadaş ezanları susturalım diyor da. O ezanların hala daha niye susmadığını bilmiyor.
    Anayasasını bildiğim ülkenin tarihini de bilirim. Söylemediğim şeyleri ithamla söylemiş gibi göstermek hoş bir davranış değil.

    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O işler öyle başlar dostum. Bir bakmışız ne ezan kalmış ne de yukarı da Elhamdülillah dediğin Müslümanlığımız.
    Gülsem mi üzüleyim mi bilemedim bilemedim. Adam yanlış okuyup ya da algılayıp vay ezanlar susacak, din elden gidiyor diye çıkışıyor. Biri yok öyle dememiş, "hiç kimsenin birilerinin özel hayatına karışmaması bence " demek istemiş deyince bu sefer de üsttekini diyor. Tamam sen haklısın.
  • 02-08-2021, 06:08:11
    #26
    Athynas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anayasasını bildiğim ülkenin tarihini de bilirim. Söylemediğim şeyleri ithamla söylemiş gibi göstermek hoş bir davranış değil.


    Gülsem mi üzüleyim mi bilemedim bilemedim. Adam yanlış okuyup ya da algılayıp vay ezanlar susacak, din elden gidiyor diye çıkışıyor. Biri yok öyle dememiş, "hiç kimsenin birilerinin özel hayatına karışmaması bence " demek istemiş deyince bu sefer de üsttekini diyor. Tamam sen haklısın.
    Eyvallah. Tamam o zaman sende haklısın
  • 02-08-2021, 11:07:24
    #27
    bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli
    ... gerisini biliyorsunuzdur öncesini de.

    Bu ülkeyi 12 den sonra meyhanelerde kucak dansı yapanlar değil, senin rahatsızlık duyduğun ezanın sahibine iman edenler kurtardı.
    kafalar bir milyon iş ezana gelince teknoloji ilerledi uygulama var, aynı teknoloji eğlence sektörü için de var zoom dan bağlanıp karşılıklı müzik dinleyip evin de dans edebilir insanlar. takarsın kulaklığını istediğin sanatçını dinlersin ama olur mu olmaz.
    ama olmaz onun adı özgürlük bunun adı yobazlık,

    saygı hak edene gösterilir gelip insanların inançlarına kulaklık tak kabede ki imamdan dinle diyebilecek kadar cahil olamaz bir insan ankarada yaşayan bir müslüman kabeden ezanı dinlese ne olur ? mühendislikten bahsetmek ve saat farkı gibi bir terimi bilmemek bu nasıl bir cehalettir.
    çıkarın şu gözlükleri artık,

    taksimcw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem ters mühendislikten bahsedildi...

    Din düşmanı değilim ama günde 5 vakit ezan okunması insanları rahatsız ediyor
    Sabahın 5'inde ezan okunduğu zaman çocuklar uyanıyor, işe giden insanlar var...
    Yıl olmuş 2021 herkesin cebinde bir akıllı telefon, onlarca ezan uygulaması var isteyen bunlardan birini yükler veya kulaklığı takıp son ses kabe'deki imamı bile dinleyebilir...
    Biraz teknolojiye ayak uydurun, İnsanları rahatsız etmeye ne hakkınız var?!

    Saygı karşılıklıdır, saygı göstermezsen kimse de sana saygı göstermez!