bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli
... gerisini biliyorsunuzdur öncesini de.
Bu ülkeyi 12 den sonra meyhanelerde kucak dansı yapanlar değil, senin rahatsızlık duyduğun ezanın sahibine iman edenler kurtardı.
kafalar bir milyon iş ezana gelince teknoloji ilerledi uygulama var, aynı teknoloji eğlence sektörü için de var zoom dan bağlanıp karşılıklı müzik dinleyip evin de dans edebilir insanlar. takarsın kulaklığını istediğin sanatçını dinlersin ama olur mu olmaz.
ama olmaz onun adı özgürlük bunun adı yobazlık,
saygı hak edene gösterilir gelip insanların inançlarına kulaklık tak kabede ki imamdan dinle diyebilecek kadar cahil olamaz bir insan ankarada yaşayan bir müslüman kabeden ezanı dinlese ne olur ? mühendislikten bahsetmek ve saat farkı gibi bir terimi bilmemek bu nasıl bir cehalettir.
çıkarın şu gözlükleri artık,
Madem ters mühendislikten bahsedildi...
Din düşmanı değilim ama günde 5 vakit ezan okunması insanları rahatsız ediyor
Sabahın 5'inde ezan okunduğu zaman çocuklar uyanıyor, işe giden insanlar var...
Yıl olmuş 2021 herkesin cebinde bir akıllı telefon, onlarca ezan uygulaması var isteyen bunlardan birini yükler veya kulaklığı takıp son ses kabe'deki imamı bile dinleyebilir...
Biraz teknolojiye ayak uydurun, İnsanları rahatsız etmeye ne hakkınız var?!
Saygı karşılıklıdır, saygı göstermezsen kimse de sana saygı göstermez!