batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müslümanlığın gerçekten kaldığına inancınız var mı hocam? Benim etrafımda gerçekten Müslüman gibi yaşıyor diyebileceğim insan sayısı bir elin parmağını geçmiyor çünkü En müslümanım diyen de kul hakkı yemekten çekinmiyor artık öyle bir dönemdeyiz. Ayrıca arkadaşa katılıyorum şuan ülkede anket yapılsa maksimum yüzde 50 60 arası müslümanım diyen çıkar o da büyük kısmı sözde müslüman
İşte sorun da tam olarak bu. Bunu bak ne kadar güzel, Elhamdülillah Müslümanım diyen sende söylüyorsun, bende söylüyorum ve diğer Müslümanım diyen de söylüyor. Sorun bu olduğu için artık bu tarz konular kolaylıkla söylenebiliyor. Hani dinler arası hoşgörü deniliyordu. Nerede o. O Müslümanlığa geldiğinde bitiyor dostum. Biz Müslümanlar olarak sözde Müslümanlığı sayıyoruz. Bunu bilen Nikolas da çıkıp, Müslümanlık mı kaldı diyor. Evet, Nikolas haklı. Biz içten fethetmişiz kendimizi. Ezanlar da sussun, camileri de yıkalım, Müslümanlığa dair ne varsa alt edelim. Sence de bu yapılmıyor? Gördüğümüze koşup da bir madalya biz takmayalım. Bizler hoşgörülü olmalıyız. Bizlere bu yakışır ama Müslüman bir toplumun kanayan yarasına da laf atmak sana bana yakışmaz. Lal olmak iyidir, güzeldir ama kendi kültürünü aşmalarına izin verme. Beni anladığınızı düşünüyorum. Bu da zaten son yorumumdu. Bu konu daki yorumları okumak yoruyor beni. O savunduğun şeyi bende bildiğim için aslında bu tarz konulara yorum yazmam ama insan dayanamıyor işte Kal sağlıcakla.

Şimdi iş vakti Hayırlı günlerin olsun.