Anayasasını bildiğim ülkenin tarihini de bilirim. Söylemediğim şeyleri ithamla söylemiş gibi göstermek hoş bir davranış değil.
Gülsem mi üzüleyim mi bilemedim bilemedim. Adam yanlış okuyup ya da algılayıp vay ezanlar susacak, din elden gidiyor diye çıkışıyor. Biri yok öyle dememiş, "hiç kimsenin birilerinin özel hayatına karışmaması bence " demek istemiş deyince bu sefer de üsttekini diyor. Tamam sen haklısın.
Eyvallah. Tamam o zaman sende haklısın