serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O işler öyle başlar dostum. Bir bakmışız ne ezan kalmış ne de yukarı da Elhamdülillah dediğin Müslümanlığımız.
Müslümanlığın gerçekten kaldığına inancınız var mı hocam? Benim etrafımda gerçekten Müslüman gibi yaşıyor diyebileceğim insan sayısı bir elin parmağını geçmiyor çünkü En müslümanım diyen de kul hakkı yemekten çekinmiyor artık öyle bir dönemdeyiz. Ayrıca arkadaşa katılıyorum şuan ülkede anket yapılsa maksimum yüzde 50 60 arası müslümanım diyen çıkar o da büyük kısmı sözde müslüman