Belediyecilik - Lezzet Ankara Uygulaması
31
●825
- 26-06-2021, 20:14:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Mansur başkan adamdir.
- 26-06-2021, 20:44:54Bu hizmetin adı sermaye düşmanlığı ise belediye diye bir kurum hiç olmamalı o zaman.CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2021, 21:10:06Nevzat Aydın gençlere hızlı iş bulabilecekleri bir sektör bulmuş, gecesini gündüzüne katıp büyük bir şirkete dönüştürmüş, yabancı sermayeyi ülkemize çekmiş.bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamı takdir edeceklerine, kurulu düzenini bozuyorlar.
Serbest piyasa taraftarıyım. Sıkıyorsa rakip firma 0 komisyon ile iş yapsın, mümkün mü? Hayır.
Komisyon olarak alınması gereken tutar, belediye bütçesinden karşılanıyor. Yani Ankaralıların cebinden. - 27-06-2021, 11:28:54çok fazla ahaber izliyosun, izleme.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 11:50:46Allah'a yemin olsun izlemiyorumbakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 11:57:34Doğru bir bakış açısı değil bu. Satıştan kaynaklı ülkeye yüzlerce milyon dolar döviz girdi. Bu paralardan vergiler alındı. Yine Nevzat Aydın tarafından girişimlere yatırımlar yapıldı. Ayrıca hala her siparişten devlet vergisini alıyor. Devletin halktan topladığı vergiler ile özel sektöre rakip olması hiç ama hiç doğru değil.SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 12:20:50Maalesef, bu mantıktan dolayı ülke bu halde. Ülkeye döviz girsin mantığıyla her yer satıldı, uzun yıllar boyunca bu işletmelerden kazanılan paranın yurt dışına kaçacağı hiç düşünülmedi. Alınan sıcak dövizler soğudu ama ebediyen satılan veya asırlık kiralanan yerlerin sözleşmesi hala sıcak kaldı. Özelleştirme mantığının bizi getirdiği hali görüyoruz, ülkenin değerlerini satmak yerine onları yurtdışına açıp ülkeye döviz getirmeyi tercih etmemiz gerektiği aşikar. Biz kolay olanı seçip direk parayı cebe atmayı seçiyoruz, bunun savunulacak hiç bir yanı yok.yagizhankd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle