• 26-06-2021, 20:14:58
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mansur başkan adamdir.
  • 26-06-2021, 20:32:00
    #20
    Arkadaşlar herkes Mansur Yavaş'ın yaptığını doğru bulmuş da, Mansur Yavaş"ın yaptığı sermaye düşmanlığından başka bir şey değil. Devletin kaynaklarını kullanmak.
  • 26-06-2021, 20:44:54
    #21
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar herkes Mansur Yavaş'ın yaptığını doğru bulmuş da, Mansur Yavaş"ın yaptığı sermaye düşmanlığından başka bir şey değil. Devletin kaynaklarını kullanmak.
    Bu hizmetin adı sermaye düşmanlığı ise belediye diye bir kurum hiç olmamalı o zaman.
  • 26-06-2021, 20:47:38
    #22
    Belediyecilik nedir? Nasıl yapılır? Nasıl yönetilir?
    Tüm engellemelere rağmen..

    Mansur Yavaş canımızsın
  • 26-06-2021, 21:10:06
    #23
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hizmetin adı sermaye düşmanlığı ise belediye diye bir kurum hiç olmamalı o zaman.
    Nevzat Aydın gençlere hızlı iş bulabilecekleri bir sektör bulmuş, gecesini gündüzüne katıp büyük bir şirkete dönüştürmüş, yabancı sermayeyi ülkemize çekmiş.
    Adamı takdir edeceklerine, kurulu düzenini bozuyorlar.
    Serbest piyasa taraftarıyım. Sıkıyorsa rakip firma 0 komisyon ile iş yapsın, mümkün mü? Hayır.
    Komisyon olarak alınması gereken tutar, belediye bütçesinden karşılanıyor. Yani Ankaralıların cebinden.
  • 27-06-2021, 11:28:54
    #24
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma şu geldi

    afganistan abd çekiliyor orada abd çalışan ajanlara ( afgan asılı ) abd götürecekmiş 50 bin kişi acaba ülkemizden abd çekileceği zaman kaç bin ajanını götürür
    çok fazla ahaber izliyosun, izleme.
  • 27-06-2021, 11:50:46
    #25
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok fazla ahaber izliyosun, izleme.
    Allah'a yemin olsun izlemiyorum
  • 27-06-2021, 11:57:34
    #26
    Doğru bir bakış açısı değil bu. Satıştan kaynaklı ülkeye yüzlerce milyon dolar döviz girdi. Bu paralardan vergiler alındı. Yine Nevzat Aydın tarafından girişimlere yatırımlar yapıldı. Ayrıca hala her siparişten devlet vergisini alıyor. Devletin halktan topladığı vergiler ile özel sektöre rakip olması hiç ama hiç doğru değil.
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemeksepeti yerli kalsaydı bu olaya karşı çıkardım ama satıldığı için sonuna kadar destekliyorum. Düşünün ülkedeki her paket sipariş ücretinin %20 si yurtdışına çıkartılıp dolara çeviriliyor. Tam anlamıyla rezalet bir şey bu olay. Yabancıların ülkedeki her restorandan ortaklığı var resmen.
  • 27-06-2021, 12:20:50
    #27
    yagizhankd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru bir bakış açısı değil bu. Satıştan kaynaklı ülkeye yüzlerce milyon dolar döviz girdi. Bu paralardan vergiler alındı. Yine Nevzat Aydın tarafından girişimlere yatırımlar yapıldı. Ayrıca hala her siparişten devlet vergisini alıyor. Devletin halktan topladığı vergiler ile özel sektöre rakip olması hiç ama hiç doğru değil.
    Maalesef, bu mantıktan dolayı ülke bu halde. Ülkeye döviz girsin mantığıyla her yer satıldı, uzun yıllar boyunca bu işletmelerden kazanılan paranın yurt dışına kaçacağı hiç düşünülmedi. Alınan sıcak dövizler soğudu ama ebediyen satılan veya asırlık kiralanan yerlerin sözleşmesi hala sıcak kaldı. Özelleştirme mantığının bizi getirdiği hali görüyoruz, ülkenin değerlerini satmak yerine onları yurtdışına açıp ülkeye döviz getirmeyi tercih etmemiz gerektiği aşikar. Biz kolay olanı seçip direk parayı cebe atmayı seçiyoruz, bunun savunulacak hiç bir yanı yok.