Konu
Belediyecilik - Lezzet Ankara Uygulaması
26-06-2021, 20:44:54
#21
bycapslock
CytSaiN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar herkes Mansur Yavaş'ın yaptığını doğru bulmuş da, Mansur Yavaş"ın yaptığı sermaye düşmanlığından başka bir şey değil. Devletin kaynaklarını kullanmak.
Bu hizmetin adı sermaye düşmanlığı ise belediye diye bir kurum hiç olmamalı o zaman.