• 27-06-2021, 12:25:56
    #28
    Özelleştirmeyi değil özelleştireni sorgulayınız lütfen. Gelen yatırımları betona yığarak ölü hale getiren hükümettir burada sıkıntılı olan. Ki bahsettiğimiz konuda satılan şey bir devlet kurumu değil özel şirkettir.

    Sizin savunduğunuz şey bildiğimiz sosyalizmdir.
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef, bu mantıktan dolayı ülke bu halde. Ülkeye döviz girsin mantığıyla her yer satıldı, uzun yıllar boyunca bu işletmelerden kazanılan paranın yurt dışına kaçacağı hiç düşünülmedi. Alınan sıcak dövizler soğudu ama ebediyen satılan veya asırlık kiralanan yerlerin sözleşmesi hala sıcak kaldı. Özelleştirme mantığının bizi getirdiği hali görüyoruz, ülkenin değerlerini satmak yerine onları yurtdışına açıp ülkeye döviz getirmeyi tercih etmemiz gerektiği aşikar. Biz kolay olanı seçip direk parayı cebe atmayı seçiyoruz, bunun savunulacak hiç bir yanı yok.
  • 27-06-2021, 12:37:08
    #29
    Başkana laf edenlere izlemeye ve ağlamaya devam etsin görüyoruz kendi adamları yıllarca napmış vatana
  • 27-06-2021, 12:38:16
    #30
    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nevzat Aydın gençlere hızlı iş bulabilecekleri bir sektör bulmuş, gecesini gündüzüne katıp büyük bir şirkete dönüştürmüş, yabancı sermayeyi ülkemize çekmiş.
    Adamı takdir edeceklerine, kurulu düzenini bozuyorlar.
    Serbest piyasa taraftarıyım. Sıkıyorsa rakip firma 0 komisyon ile iş yapsın, mümkün mü? Hayır.
    Komisyon olarak alınması gereken tutar, belediye bütçesinden karşılanıyor. Yani Ankaralıların cebinden.
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef, bu mantıktan dolayı ülke bu halde. Ülkeye döviz girsin mantığıyla her yer satıldı, uzun yıllar boyunca bu işletmelerden kazanılan paranın yurt dışına kaçacağı hiç düşünülmedi. Alınan sıcak dövizler soğudu ama ebediyen satılan veya asırlık kiralanan yerlerin sözleşmesi hala sıcak kaldı. Özelleştirme mantığının bizi getirdiği hali görüyoruz, ülkenin değerlerini satmak yerine onları yurtdışına açıp ülkeye döviz getirmeyi tercih etmemiz gerektiği aşikar. Biz kolay olanı seçip direk parayı cebe atmayı seçiyoruz, bunun savunulacak hiç bir yanı yok.
    Ülkeye yatırım nasıl gelir
    Ülkeye yatırım yapanlar nasıl engellenir
    Ülkeye yatırım yapılmıyor diye muhalefet edilir
    Bunlar kaynağı aynı
  • 27-06-2021, 12:45:45
    #31
    yagizhankd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelleştirmeyi değil özelleştireni sorgulayınız lütfen. Gelen yatırımları betona yığarak ölü hale getiren hükümettir burada sıkıntılı olan. Ki bahsettiğimiz konuda satılan şey bir devlet kurumu değil özel şirkettir.

    Sizin savunduğunuz şey bildiğimiz sosyalizmdir.
    Ben özelleştirmeyi de, özelleştireni de, özelleştirmeyi savunanı da sorguluyorum zaten. Yatırım yapmak için elindekini satmana gerek yok, üstüne de koyabilirsin. Burada ki satışı yatırım için sattı gibi bir şeye dönüştürmeye çalışmak doğru değil. Kolay olan yol tercih edildi, sıcak parayı görünce, dövizin artışını görünce kendisi için en güzelini yapıp sattı, bunu ülke için iyi bir şeymiş gibi göstermeye çalışmak anlamsız. Dolar arttıkça bir çok şirket bu çıkışı yapıyor, bu çıkış yapıldıkça uzun vadede zararları görülüyor.

    Ülkelerin 100 yıllık planları var gelişmeye yönelik, bizim planımız ülkeye sıcak döviz girdi olunca haliyle gün geçtikçe karşılığını görüyoruz.

    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkeye yatırım nasıl gelir
    Ülkeye yatırım yapanlar nasıl engellenir
    Ülkeye yatırım yapılmıyor diye muhalefet edilir
    Bunlar kaynağı aynı
    Normalde cevap yazardım sana ama düşük profilli bir troll olduğunu bildiğimden dolayı yazma gereği duymuyorum
  • 20-10-2021, 13:58:44
    #32
    Bugün sms atmış büyükşehir, uygulamamız hazır diye. Websitesine girdim çok amatörce geldi.
    Bilgi işleme liyakatsız alım mı yapılıyor anlamıyorum. Adam akıllı bir yazılımcı işe alsalar keşke. Kaç ay geçti üstünden, lise talebesi projesi gibi görünüyor.

    Adresimde bir tane dönerci var sadece, onunda fiyatı yemeksepeti ile hemen hemen aynı.