CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nevzat Aydın gençlere hızlı iş bulabilecekleri bir sektör bulmuş, gecesini gündüzüne katıp büyük bir şirkete dönüştürmüş, yabancı sermayeyi ülkemize çekmiş.
Adamı takdir edeceklerine, kurulu düzenini bozuyorlar.
Serbest piyasa taraftarıyım. Sıkıyorsa rakip firma 0 komisyon ile iş yapsın, mümkün mü? Hayır.
Komisyon olarak alınması gereken tutar, belediye bütçesinden karşılanıyor. Yani Ankaralıların cebinden.
SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef, bu mantıktan dolayı ülke bu halde. Ülkeye döviz girsin mantığıyla her yer satıldı, uzun yıllar boyunca bu işletmelerden kazanılan paranın yurt dışına kaçacağı hiç düşünülmedi. Alınan sıcak dövizler soğudu ama ebediyen satılan veya asırlık kiralanan yerlerin sözleşmesi hala sıcak kaldı. Özelleştirme mantığının bizi getirdiği hali görüyoruz, ülkenin değerlerini satmak yerine onları yurtdışına açıp ülkeye döviz getirmeyi tercih etmemiz gerektiği aşikar. Biz kolay olanı seçip direk parayı cebe atmayı seçiyoruz, bunun savunulacak hiç bir yanı yok.
Ülkeye yatırım nasıl gelir
Ülkeye yatırım yapanlar nasıl engellenir
Ülkeye yatırım yapılmıyor diye muhalefet edilir
Bunlar kaynağı aynı