Bugün sms atmış büyükşehir, uygulamamız hazır diye. Websitesine girdim çok amatörce geldi.
Bilgi işleme liyakatsız alım mı yapılıyor anlamıyorum. Adam akıllı bir yazılımcı işe alsalar keşke. Kaç ay geçti üstünden, lise talebesi projesi gibi görünüyor.

Adresimde bir tane dönerci var sadece, onunda fiyatı yemeksepeti ile hemen hemen aynı.