• 26-06-2021, 14:00:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Harika bir belediye başkanı her şekilde teknolojik bayılıyorum
  • 26-06-2021, 14:02:36
    #11
    awmlere bakıyorum artık yerli burger fastfood markaları çoğaldı. mcdonals ve burger king gibi popüler markalara talep azaldı iyice. Yemeksepeti benim gözümde yerli bir firma değildir artık o yüzden bu konuda mansur yavaşı destekliyorum.
  • 26-06-2021, 14:03:12
    #12
    Ailecek ağır bir şekilde covid geçiriyorduk ve gerçekten yemek yapacak halde bile değildik. Tüm karantina süresi boyunca ABB sabah kahvaltı ve akşam yemeği olmak üzere 2 öğün yemek getirdi ve her konuda yardım edebileceklerini söylediler...
  • 26-06-2021, 14:07:11
    #13
    Güzel düşünce gibi görünse de sürdürebilir değil. Zaten baktığımızda da görebiliyoruz. 2 haftalık tablo;


    Onun yerine sipariş vermek yerine telefon bilgileri ile beraber yemeksepeti/getiryemek/trendyolgo gibi sitelerin bağlantıları verilebilirdi. Ankara'nın kültürel yemek vb yerleri tanıtılabilirdi burada. Daha çok tanıtım amacıyla yapılsaydı bu site daha güzel olurdu. Benim düşüncem.
  • 26-06-2021, 14:11:00
    #14
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel düşünce gibi görünse de sürdürebilir değil. Zaten baktığımızda da görebiliyoruz. 2 haftalık tablo;


    Onun yerine sipariş vermek yerine telefon bilgileri ile beraber yemeksepeti/getiryemek/trendyolgo gibi sitelerin bağlantıları verilebilirdi. Ankara'nın kültürel yemek vb yerleri tanıtılabilirdi burada. Daha çok tanıtım amacıyla yapılsaydı bu site daha güzel olurdu. Benim düşüncem.
    Tanıtım reklam ile iyi yerlere gelebilir. O da masraf maliyet olur işte
  • 26-06-2021, 14:14:47
    #15
    Mansur Yavaş
    Cumhurbaşkanı olursa oyumu veririm.
  • 26-06-2021, 14:23:41
    #16
    Yemeksepeti yerli kalsaydı bu olaya karşı çıkardım ama satıldığı için sonuna kadar destekliyorum. Düşünün ülkedeki her paket sipariş ücretinin %20 si yurtdışına çıkartılıp dolara çeviriliyor. Tam anlamıyla rezalet bir şey bu olay. Yabancıların ülkedeki her restorandan ortaklığı var resmen.
  • 26-06-2021, 14:23:42
    #17
    Siteyi yapan arkadaş burda mı? fikir süper siteyi hiç beğenmedim ben
  • 26-06-2021, 15:22:16
    #18
    Düşünce güzelde bu tip oluşumlar hep eksik kalıyor. Mesela ben gönderilen ürünü beğenmezsem büyükşehir belediyesi yemeksepeti, getir gibi peşine düşüp hakkımı arayacak mı? Firmayı bu hatayı düzelt yoksa cezan var diyecek mi? Olumsuz yorum yaptığımda acaba esnaf araya belediyeden birini sokup o yorumu dildirecek mi? vb. bir çok sorun olacak.