Ailecek ağır bir şekilde covid geçiriyorduk ve gerçekten yemek yapacak halde bile değildik. Tüm karantina süresi boyunca ABB sabah kahvaltı ve akşam yemeği olmak üzere 2 öğün yemek getirdi ve her konuda yardım edebileceklerini söylediler...