Yemeksepeti yerli kalsaydı bu olaya karşı çıkardım ama satıldığı için sonuna kadar destekliyorum. Düşünün ülkedeki her paket sipariş ücretinin %20 si yurtdışına çıkartılıp dolara çeviriliyor. Tam anlamıyla rezalet bir şey bu olay. Yabancıların ülkedeki her restorandan ortaklığı var resmen.