Düşünce güzelde bu tip oluşumlar hep eksik kalıyor. Mesela ben gönderilen ürünü beğenmezsem büyükşehir belediyesi yemeksepeti, getir gibi peşine düşüp hakkımı arayacak mı? Firmayı bu hatayı düzelt yoksa cezan var diyecek mi? Olumsuz yorum yaptığımda acaba esnaf araya belediyeden birini sokup o yorumu dildirecek mi? vb. bir çok sorun olacak.