Özelleştirmeyi değil özelleştireni sorgulayınız lütfen. Gelen yatırımları betona yığarak ölü hale getiren hükümettir burada sıkıntılı olan. Ki bahsettiğimiz konuda satılan şey bir devlet kurumu değil özel şirkettir.
Sizin savunduğunuz şey bildiğimiz sosyalizmdir.
Maalesef, bu mantıktan dolayı ülke bu halde. Ülkeye döviz girsin mantığıyla her yer satıldı, uzun yıllar boyunca bu işletmelerden kazanılan paranın yurt dışına kaçacağı hiç düşünülmedi. Alınan sıcak dövizler soğudu ama ebediyen satılan veya asırlık kiralanan yerlerin sözleşmesi hala sıcak kaldı. Özelleştirme mantığının bizi getirdiği hali görüyoruz, ülkenin değerlerini satmak yerine onları yurtdışına açıp ülkeye döviz getirmeyi tercih etmemiz gerektiği aşikar. Biz kolay olanı seçip direk parayı cebe atmayı seçiyoruz, bunun savunulacak hiç bir yanı yok.