Doğru bir bakış açısı değil bu. Satıştan kaynaklı ülkeye yüzlerce milyon dolar döviz girdi. Bu paralardan vergiler alındı. Yine Nevzat Aydın tarafından girişimlere yatırımlar yapıldı. Ayrıca hala her siparişten devlet vergisini alıyor. Devletin halktan topladığı vergiler ile özel sektöre rakip olması hiç ama hiç doğru değil.
SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemeksepeti yerli kalsaydı bu olaya karşı çıkardım ama satıldığı için sonuna kadar destekliyorum. Düşünün ülkedeki her paket sipariş ücretinin %20 si yurtdışına çıkartılıp dolara çeviriliyor. Tam anlamıyla rezalet bir şey bu olay. Yabancıların ülkedeki her restorandan ortaklığı var resmen.