bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hizmetin adı sermaye düşmanlığı ise belediye diye bir kurum hiç olmamalı o zaman.
Nevzat Aydın gençlere hızlı iş bulabilecekleri bir sektör bulmuş, gecesini gündüzüne katıp büyük bir şirkete dönüştürmüş, yabancı sermayeyi ülkemize çekmiş.
Adamı takdir edeceklerine, kurulu düzenini bozuyorlar.
Serbest piyasa taraftarıyım. Sıkıyorsa rakip firma 0 komisyon ile iş yapsın, mümkün mü? Hayır.
Komisyon olarak alınması gereken tutar, belediye bütçesinden karşılanıyor. Yani Ankaralıların cebinden.