• 06-05-2021, 04:50:23
    #1
    Son 1 -2 haftadır gözlemlediğim doların 10 kuruşluk artışı bir çok üründe saçma sapan 1000 lira artışına gidilmiş. Baktığım 32 GB RAM 1600'den 2600'e , Laptop 7800'den 8700'e üstüne 10 bine çizik atıp fiyatı 8700 indirmişler. Tabi inceleme olmazsa herkes bildiği gibi at koşturuyor. Var mı gözünüze çarpan ürün, ürünler ?
    • A.AY
    • brooklynin
    • UKHosting
    A.AY, brooklynin, UKHosting ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 06-05-2021, 04:52:40
    #2
    Özellikle temel ürünlerde kesinlikle serbest piyasanın kaldırılması ve alt limit üst limit getirilmesi gerektiğine inanıyorum. Çok fırsatçı var mahfettiler piyasaları.
  • 06-05-2021, 04:57:54
    #3
    kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle temel ürünlerde kesinlikle serbest piyasanın kaldırılması ve alt limit üst limit getirilmesi gerektiğine inanıyorum. Çok fırsatçı var mahfettiler piyasaları.
    Valla bunların kafalarına göre fiyat biçme durumlardan aşırı gına geldi.
    • mustafa_ozdemir
    • BKT
    mustafa_ozdemir ve BKT bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 06-05-2021, 05:05:01
    #4
    Ve dolar tekrar yüzde 15 düşse bile ürün fiyatları sadece yüzde 1 düşecek. Dolar tekrar yüzde 10 artarsa ürün fiyatı tekrar yüzde 30 artacak. Canım ülkem canım ticaretciler
  • 06-05-2021, 05:05:55
    #5
    Amerika'da iPhone 12 64 GB 749 Dolar olup ülkemizde 10.000 Türk Lirası olduğu sürece ve BMW G20 320i Almanya'da 35.000 Euro olup Türkiye'de 650.000 Türk Lirası olduğu sürece yılda 400.000 18-29 yaş arası genç beyin göçü vermeye devam edeceğiz.
  • 06-05-2021, 05:08:32
    #6
    medyamio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve dolar tekrar yüzde 15 düşse bile ürün fiyatları sadece yüzde 1 düşecek. Dolar tekrar yüzde 10 artarsa ürün fiyatı tekrar yüzde 30 artacak. Canım ülkem canım ticaretciler
    Bu marketinden manavına, aracısından satıcısına kadar aynı.

    gfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika'da iPhone 12 64 GB 749 Dolar olup ülkemizde 10.000 Türk Lirası olduğu sürece ve BMW G20 320i Almanya'da 35.000 Euro olup Türkiye'de 650.000 Türk Lirası olduğu sürece yılda 400.000 18-29 yaş arası genç beyin göçü vermeye devam edeceğiz.
    Vergi olayına hiç girmiyorum. Kime baksam ilk fırsatta gitmeyi düşünüyor. Şu ülke de bir şeyleri değiştiremiyoruz.
    • medyamio
    • gfo
    • tacsizkiral
    medyamio, gfo ve tacsizkiral bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 06-05-2021, 05:11:37
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi olayına hiç girmiyorum. Kime baksam ilk fırsatta gitmeyi düşünüyor. Şu ülke de bir şeyleri değiştiremiyoruz.
    İşin üzücü kısmı da şu, bazı insanlar diyor ki; "Aman gitsinler! Beğenmeyen gitsin!". Gidenler zaten normal insanlar değil, imkanı olan ve ülkeye faydası olacak insanlar. Bütün başarılı mühendis, doktor vb. gençlerimiz ülkeyi kötü şartlardan dolayı daha iyi bir gelecek için terk ediyor. Bunun 10-20 yıl sonra ne kadar büyük sorunlara yol açacağının ise kimse farkında bile değil.

    2020 yılı verilerine göre, üniversite mezunu gençlerin (22-29) %70'i ülkeyi terk etme hayali kuruyor. Ne kadar üzücü değil mi?
  • 06-05-2021, 05:15:36
    #8
    Yanlış anlamayın fakat pazarcı hal’e satıyor, örnek salatalık üzerinden gidelim, pazarcı 40 kuruşa kornişon turşuluk almıyor, e aldı diyelim 90 kuruşa satacak, sattı diyelim pazarcı aldı diyelim pazarcı gidip 10 liraya koyarsa ne olur? Ee halde olan adam sadece salatalık mı alıp satıyor yurt dışından malda getiriyor sonra suç haldekilerde oluyor arkadaş pazarcı ortalığın içinden geçiyor sonra kalan ekonomi kötü pazardan birşey alamıyoruz oluyor ya dostum ekonomiyi bırakta şunlara çare bul, tamam alt limit üst limiti bırak dokunamassın ona dokunsa bu sefer esnaflar sıçrar çünki bazen mal para eder bazen etmez ettiğinde yaşarlar etmediğinde ölürler öyle kötü birşey işte, yani demek istediğim haldeki adamlarda yurt dışından mal GETİRİYORDU ki şuan ki kur ile imkansız(ekonomiyi düzeltmek istiyorlarsa temel gıda fiyatlarını millettin alabileceği miktarlara sabitlemeleri)
  • 06-05-2021, 05:17:42
    #9
    kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle temel ürünlerde kesinlikle serbest piyasanın kaldırılması ve alt limit üst limit getirilmesi gerektiğine inanıyorum. Çok fırsatçı var mahfettiler piyasaları.
    maliyet + %25 30 kar oranları şart olmalı böyle olmuyor.