6 kişi bunu beğendi.
Dolar 10 kuruş, Ürün 1000 Lira artıyor.
40
●1.236
- 06-05-2021, 04:50:23Son 1 -2 haftadır gözlemlediğim doların 10 kuruşluk artışı bir çok üründe saçma sapan 1000 lira artışına gidilmiş. Baktığım 32 GB RAM 1600'den 2600'e , Laptop 7800'den 8700'e üstüne 10 bine çizik atıp fiyatı 8700 indirmişler. Tabi inceleme olmazsa herkes bildiği gibi at koşturuyor. Var mı gözünüze çarpan ürün, ürünler ?
- 06-05-2021, 04:52:40Özellikle temel ürünlerde kesinlikle serbest piyasanın kaldırılması ve alt limit üst limit getirilmesi gerektiğine inanıyorum. Çok fırsatçı var mahfettiler piyasaları.
- 06-05-2021, 04:57:54Valla bunların kafalarına göre fiyat biçme durumlardan aşırı gına geldi.kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemustafa_ozdemir ve BKT bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 06-05-2021, 05:08:32Bu marketinden manavına, aracısından satıcısına kadar aynı.medyamio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi olayına hiç girmiyorum. Kime baksam ilk fırsatta gitmeyi düşünüyor. Şu ülke de bir şeyleri değiştiremiyoruz.gfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle3 kişi bunu beğendi. - 06-05-2021, 05:11:37İşin üzücü kısmı da şu, bazı insanlar diyor ki; "Aman gitsinler! Beğenmeyen gitsin!". Gidenler zaten normal insanlar değil, imkanı olan ve ülkeye faydası olacak insanlar. Bütün başarılı mühendis, doktor vb. gençlerimiz ülkeyi kötü şartlardan dolayı daha iyi bir gelecek için terk ediyor. Bunun 10-20 yıl sonra ne kadar büyük sorunlara yol açacağının ise kimse farkında bile değil.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2020 yılı verilerine göre, üniversite mezunu gençlerin (22-29) %70'i ülkeyi terk etme hayali kuruyor. Ne kadar üzücü değil mi? - 06-05-2021, 05:15:36Yanlış anlamayın fakat pazarcı hale satıyor, örnek salatalık üzerinden gidelim, pazarcı 40 kuruşa kornişon turşuluk almıyor, e aldı diyelim 90 kuruşa satacak, sattı diyelim pazarcı aldı diyelim pazarcı gidip 10 liraya koyarsa ne olur? Ee halde olan adam sadece salatalık mı alıp satıyor yurt dışından malda getiriyor sonra suç haldekilerde oluyor arkadaş pazarcı ortalığın içinden geçiyor sonra kalan ekonomi kötü pazardan birşey alamıyoruz oluyor ya dostum ekonomiyi bırakta şunlara çare bul, tamam alt limit üst limiti bırak dokunamassın ona dokunsa bu sefer esnaflar sıçrar çünki bazen mal para eder bazen etmez ettiğinde yaşarlar etmediğinde ölürler öyle kötü birşey işte, yani demek istediğim haldeki adamlarda yurt dışından mal GETİRİYORDU ki şuan ki kur ile imkansız(ekonomiyi düzeltmek istiyorlarsa temel gıda fiyatlarını millettin alabileceği miktarlara sabitlemeleri)
- 06-05-2021, 05:17:42maliyet + %25 30 kar oranları şart olmalı böyle olmuyor.kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle