Yanlış anlamayın fakat pazarcı hale satıyor, örnek salatalık üzerinden gidelim, pazarcı 40 kuruşa kornişon turşuluk almıyor, e aldı diyelim 90 kuruşa satacak, sattı diyelim pazarcı aldı diyelim pazarcı gidip 10 liraya koyarsa ne olur? Ee halde olan adam sadece salatalık mı alıp satıyor yurt dışından malda getiriyor sonra suç haldekilerde oluyor arkadaş pazarcı ortalığın içinden geçiyor sonra kalan ekonomi kötü pazardan birşey alamıyoruz oluyor ya dostum ekonomiyi bırakta şunlara çare bul, tamam alt limit üst limiti bırak dokunamassın ona dokunsa bu sefer esnaflar sıçrar çünki bazen mal para eder bazen etmez ettiğinde yaşarlar etmediğinde ölürler öyle kötü birşey işte, yani demek istediğim haldeki adamlarda yurt dışından mal GETİRİYORDU ki şuan ki kur ile imkansız(ekonomiyi düzeltmek istiyorlarsa temel gıda fiyatlarını millettin alabileceği miktarlara sabitlemeleri)