• 06-05-2021, 05:47:08
    #19
    medyamio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve dolar tekrar yüzde 15 düşse bile ürün fiyatları sadece yüzde 1 düşecek. Dolar tekrar yüzde 10 artarsa ürün fiyatı tekrar yüzde 30 artacak. Canım ülkem canım ticaretciler
    Ülkede dolar düştüğü noktada en fazla 1 hafta kalabildiği için fiyat indirimi uygulamıyorlar bile 😊
  • 06-05-2021, 05:50:21
    #20
    Yada para birimimiz euro olacak tüm dünya ile aynı statüde olucaz olacak bitecek artık bu tl ile olacak iş değil ne yazık ki
  • 06-05-2021, 05:51:48
    #21
    kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen konyada yaşamıyormusun ?
    ilçede
  • 06-05-2021, 06:06:14
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bizim insanımız yabancılardan daha çok sömürüyor bizi.
  • 06-05-2021, 07:29:29
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 1 -2 haftadır gözlemlediğim doların 10 kuruşluk artışı bir çok üründe saçma sapan 1000 lira artışına gidilmiş. Baktığım 32 GB RAM 1600'den 2600'e , Laptop 7800'den 8700'e üstüne 10 bine çizik atıp fiyatı 8700 indirmişler. Tabi inceleme olmazsa herkes bildiği gibi at koşturuyor. Var mı gözünüze çarpan ürün, ürünler ?
    Dolarin cikmasinin birazda sebebi bizim milletimiz herkes parasini dolara cevirirse haliyle dolar yukselecek herkes birlik olup paralari bozdursa devletimize destek olsa bu kadar yukselmez. Bu durumda dolari olan kazaniyorum saniyor aksine kaybediyor cogu seyler dolarla geldigi icin haliyle yukselecek ve buna birde saticilar kar koyacak ve sonuc tabiki herseyin yukselmesi normaldir.
  • 06-05-2021, 07:39:48
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolarin cikmasinin birazda sebebi bizim milletimiz herkes parasini dolara cevirirse haliyle dolar yukselecek herkes birlik olup paralari bozdursa devletimize destek olsa bu kadar yukselmez. Bu durumda dolari olan kazaniyorum saniyor aksine kaybediyor cogu seyler dolarla geldigi icin haliyle yukselecek ve buna birde saticilar kar koyacak ve sonuc tabiki herseyin yukselmesi normaldir.
    Döviz bozarak döviz düşmez hocam yanlışın var. Dövizi olanda olmayanda bu ulkede kaybediyor. Dövizi olan azıcık daha az kaybediyor. Satıcılarda bu kur krizini fırsata ceviriyor bu tarz fiyat artışlarını Avrupa'da yapsınlar mesela yapabilen varsa, devletin bunları belli seviyelerde kontrol etmesi lazım. Vergi olayı zaten Allah'a emanet yapıştıra yapıştıra artırıyorlar.
  • 06-05-2021, 08:15:21
    #25
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 1 -2 haftadır gözlemlediğim doların 10 kuruşluk artışı bir çok üründe saçma sapan 1000 lira artışına gidilmiş. Baktığım 32 GB RAM 1600'den 2600'e , Laptop 7800'den 8700'e üstüne 10 bine çizik atıp fiyatı 8700 indirmişler. Tabi inceleme olmazsa herkes bildiği gibi at koşturuyor. Var mı gözünüze çarpan ürün, ürünler ?
    Benim baktığım ramlerde 3000den 4000e çıkmış
  • 06-05-2021, 10:17:05
    #26
    Üyeliği durduruldu
    hocam ülkede hiç birşey denetlenmiyorki herşet tek kişinin elinde herkesde ona yaranma derdinde halk için bişy yapan yok. fırsatcı dolu ortalıl b.ku cıktı yani
  • 06-05-2021, 18:32:56
    #27
    Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Döviz bozarak döviz düşmez hocam yanlışın var. Dövizi olanda olmayanda bu ulkede kaybediyor. Dövizi olan azıcık daha az kaybediyor. Satıcılarda bu kur krizini fırsata ceviriyor bu tarz fiyat artışlarını Avrupa'da yapsınlar mesela yapabilen varsa, devletin bunları belli seviyelerde kontrol etmesi lazım. Vergi olayı zaten Allah'a emanet yapıştıra yapıştıra artırıyorlar.
    Sizin dediğiniz yapay bir düşüş sağlar. Üretim ile ülkeye dolar girmez ise dolar düşmez. Üreteceksin döviz ile satacaksın ki birşeyler olsun hocam. Bu kişiler bazında da kurumlar bazında da böyle maalesef.