Son 1 -2 haftadır gözlemlediğim doların 10 kuruşluk artışı bir çok üründe saçma sapan 1000 lira artışına gidilmiş. Baktığım 32 GB RAM 1600'den 2600'e , Laptop 7800'den 8700'e üstüne 10 bine çizik atıp fiyatı 8700 indirmişler. Tabi inceleme olmazsa herkes bildiği gibi at koşturuyor. Var mı gözünüze çarpan ürün, ürünler ?
Benim baktığım ramlerde 3000den 4000e çıkmış