Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Döviz bozarak döviz düşmez hocam yanlışın var. Dövizi olanda olmayanda bu ulkede kaybediyor. Dövizi olan azıcık daha az kaybediyor. Satıcılarda bu kur krizini fırsata ceviriyor bu tarz fiyat artışlarını Avrupa'da yapsınlar mesela yapabilen varsa, devletin bunları belli seviyelerde kontrol etmesi lazım. Vergi olayı zaten Allah'a emanet yapıştıra yapıştıra artırıyorlar.
Sizin dediğiniz yapay bir düşüş sağlar. Üretim ile ülkeye dolar girmez ise dolar düşmez. Üreteceksin döviz ile satacaksın ki birşeyler olsun hocam. Bu kişiler bazında da kurumlar bazında da böyle maalesef.