Vergi olayına hiç girmiyorum. Kime baksam ilk fırsatta gitmeyi düşünüyor. Şu ülke de bir şeyleri değiştiremiyoruz.
İşin üzücü kısmı da şu, bazı insanlar diyor ki; "Aman gitsinler! Beğenmeyen gitsin!". Gidenler zaten normal insanlar değil, imkanı olan ve ülkeye faydası olacak insanlar. Bütün başarılı mühendis, doktor vb. gençlerimiz ülkeyi kötü şartlardan dolayı daha iyi bir gelecek için terk ediyor. Bunun 10-20 yıl sonra ne kadar büyük sorunlara yol açacağının ise kimse farkında bile değil.
2020 yılı verilerine göre, üniversite mezunu gençlerin (22-29) %70'i ülkeyi terk etme hayali kuruyor. Ne kadar üzücü değil mi?