• 28-01-2021, 16:57:49
    #37
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *******na satın bunu hocam bence

    hocam siz söyleyince gidip baktım ana sayfalarına karma karışık
  • 28-01-2021, 16:58:07
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Elinize sağlık. Size tavsiyem web arayüz çizerken Figma kullanın. Adobe serisi kullanacaksanız da Adobe Xd. Çok daha pratik ve işlevsel. Photoshop ile arayüz çizmek eziyet gibi gelecek size. Kolay gelsin.
  • 28-01-2021, 16:58:08
    #39
    ayoft.com
    Bir de herkes niye kırmızı demiş pembe değil mi bu
  • 28-01-2021, 16:59:30
    #40
    Renk tercihi kötü tema iyi 😊
  • 28-01-2021, 16:59:36
    #41
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık, keşke böyle bir yeteneğim olsa Sürekli site yapardım kendime
    Hocam ben tasarlıyorum XD, Photoshop, Figma, Procreate vb çoğu şeyi kullanıyorum ama kodlama bilmiyorum çok temel seviyede html biliyorum bir de wordpress vs işte. Yoksa biraz html css bilen bir dostum olsa ben tasarlarım o kodlar hazır tema olarak satar biraz para kazanırız
  • 28-01-2021, 17:02:52
    #42
    Bende böyle başlamıştım, olay nerelere geldi
    • enisyavuz
    • fbdogmus
    enisyavuz ve fbdogmus bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 28-01-2021, 17:04:19
    #43
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de herkes niye kırmızı demiş pembe değil mi bu
    Aman hocam yanarız. Bozuntuya vermeyelim. #e20743

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende böyle başlamıştım, olay nerelere geldi
    Selamlar, saygılar
  • 28-01-2021, 17:04:26
    #44
    Yarın gel işe başla hocam.. 😂
  • 28-01-2021, 17:05:26
    #45
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *******na satın bunu hocam bence
    Hakkaten iyi fikir, adamların forumunu yıllardır sırf tasarımı için giriş bile yapmıyorum. Vbulletin'in tema tasarımları zaten berbat, bir de onun üzerine w*maraci beter etmiş.

    Konu sahibi bu tasarımı wm*aracina* hediye etsin, bitsin bu wm*araci çilesi
    • ByHickimse
    • enisyavuz
    ByHickimse ve enisyavuz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.