uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık, keşke böyle bir yeteneğim olsa Sürekli site yapardım kendime
Hocam ben tasarlıyorum XD, Photoshop, Figma, Procreate vb çoğu şeyi kullanıyorum ama kodlama bilmiyorum çok temel seviyede html biliyorum bir de wordpress vs işte. Yoksa biraz html css bilen bir dostum olsa ben tasarlarım o kodlar hazır tema olarak satar biraz para kazanırız