Konu
R10'u yeniden tasarladım.
28-01-2021, 17:04:19
#43
enisyavuz
ahmetyigit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir de herkes niye kırmızı demiş pembe değil mi bu
Aman hocam yanarız.
Bozuntuya vermeyelim. #e20743
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende böyle başlamıştım, olay nerelere geldi
Selamlar, saygılar