• 29-01-2021, 00:57:35
    #64
    Emeğe saygı
  • 29-01-2021, 01:47:18
    #65
    bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam r11.net aç tutar bence o doluysa r101.net harca harca bitmez
    r101.net cidden var hocam hatta r10.net in kopyası ama biraz az bütçeli
  • 29-01-2021, 11:45:17
    #66
    Güzel ama çok "cafcaflı" ve renk daha farklı olabilir. Fakat buna rağmen eline sağlık çok hoş
  • 29-01-2021, 12:52:37
    #67
    Değerlendirilmesi kanaatindeyim
  • 29-01-2021, 12:58:16
    #68
    Üyeliği durduruldu
    baya iyi duruyor
  • 29-01-2021, 13:04:58
    #69
    Rengine takılan çok olmuş koyarsın oraya panel isteyen herkes istediği rengi seçer. Tasarım güzel
  • 29-01-2021, 16:14:50
    #70
    Bende beğendim
  • 30-01-2021, 16:59:58
    #71
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper olmuş bence.
    PRJACK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinize sağlık hocam müthiş olmuş sadece kırmızı rengi beğendim onun haricinde sade ve şık olmuş
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışılmışın dışına çıkan değişikliklere hazır değiliz.
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Renk dışında güzel olmuş aslında, şahsen benim hoşuma gitti
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tasarım güzel ama kırmızı renk R10 camiasına yakışmadı gibi sanki
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya guzel olmus.
    TheLegionOfDoom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok Güzel Olmuş
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben daha modern temaya geçemedim
    MRSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık çok güzel olmuş.
    Odeso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efsane olmuş eline sağlık
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    renk banada çok cırtlak geldi ama emeğinize sağlık güzel bence
    Polan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş hocam ellerinize sağlık. Tasarımınızın içinde olmam da beni mutlu etti
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aa hocam aklıma bir fikir getirdiniz. R10'u alışılmışın dışında farklı konseptlerde tasarlıyım bir ara. örneğin r10 forum sitesi değil de sosyal medya platformu olsaydı. ya da r10 bir ..... olsaydı diye çoğaltırım ben bunu
    erdenizonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılı
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten iyi olmuş Tekrar bir modern temayı denedim az önce yok ya bir türlü alışamayacağım
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 un teması bir wordpress teması olsaydı nasıl olurdu acaba
    LENOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mavi beyaz olursa çok güzel durur tebrik ederim mükemmel bir çalışma
    gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dark bi tema, webciler için her zaman daha cazip. çoğumuzun monitöre bakmaktan gözü yanıyor malum.
    doganuludogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güz3l olmuş smm panellerini andırmış
    SeoPron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence güzel olmuş ama kırmızı olmamış
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence çok hoş olmuş kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun akımının yılmaz bir savunucusu olarak ben rengine bayıldım
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    renk yakısmadı ama gorunus güzel
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık
    BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık, gayet güzel ve şık olmuş.
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğine sağlık hocam çok mükemmel görünüyor
    hizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık çok güzel olmuş
    FOMOCO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılı
    SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırmızı dışında elinize emeğinize sağlık gayet güzel olmuş.
    suwre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Renk hariç gayet hoş olmuş bence
    bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam r11.net aç tutar bence o doluysa r101.net harca harca bitmez
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık, keşke böyle bir yeteneğim olsa Sürekli site yapardım kendime
    YedinciPeron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık. Size tavsiyem web arayüz çizerken Figma kullanın. Adobe serisi kullanacaksanız da Adobe Xd. Çok daha pratik ve işlevsel. Photoshop ile arayüz çizmek eziyet gibi gelecek size. Kolay gelsin.
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de herkes niye kırmızı demiş pembe değil mi bu
    murat1347 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Renk tercihi kötü tema iyi 😊
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben tasarlıyorum XD, Photoshop, Figma, Procreate vb çoğu şeyi kullanıyorum ama kodlama bilmiyorum çok temel seviyede html biliyorum bir de wordpress vs işte. Yoksa biraz html css bilen bir dostum olsa ben tasarlarım o kodlar hazır tema olarak satar biraz para kazanırız
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam yanarız. Bozuntuya vermeyelim. #e20743



    Selamlar, saygılar
    anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın gel işe başla hocam.. 😂
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkaten iyi fikir, adamların forumunu yıllardır sırf tasarımı için giriş bile yapmıyorum. Vbulletin'in tema tasarımları zaten berbat, bir de onun üzerine w*maraci beter etmiş.

    Konu sahibi bu tasarımı wm*aracina* hediye etsin, bitsin bu wm*araci çilesi
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videoyu izlerken başım döndü
    cagrialtundag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğinize sağlık, başarılı.
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emek güzel, ama tasarım olmamış hocam
    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğinize sağlık gayet güzel görünüyor sadece renklerde oynanma yapılabilir.
    Lelathion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş renkler hariç
    aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuvarlak tasarımlar artık pek kullanılmıyor
    RionLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılı emeğine sağlık
    PoyrazOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müthiş olmuş elinize sağlık.
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi tane smm panel var bu renkte sitede işlem yaparken kafamı çeviriyorum gözlerim ağrıyor
    AntoL-Nyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah
    mserifitak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kırmızı yerine mavi süper olur elinize sağlık
    Gigg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resme 2 dakika bakınca takipçi beğeni satın alıyorsunuz
    Intercomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğe saygı
    turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r101.net cidden var hocam hatta r10.net in kopyası ama biraz az bütçeli
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel ama çok "cafcaflı" ve renk daha farklı olabilir. Fakat buna rağmen eline sağlık çok hoş
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerlendirilmesi kanaatindeyim
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baya iyi duruyor
    mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rengine takılan çok olmuş koyarsın oraya panel isteyen herkes istediği rengi seçer. Tasarım güzel
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende beğendim

    Konuya ilginiz için çok teşekkür ederim. Değerli yorumlarınızı yeni konuma da bekliyorum Gmail'i yeniden tasarladım.
  • 30-01-2021, 17:17:44
    #72
    eline sağlık