aa hocam aklıma bir fikir getirdiniz. R10'u alışılmışın dışında farklı konseptlerde tasarlıyım bir ara. örneğin r10 forum sitesi değil de sosyal medya platformu olsaydı. ya da r10 bir ..... olsaydı diye çoğaltırım ben bunu
Elinize sağlık. Size tavsiyem web arayüz çizerken Figma kullanın. Adobe serisi kullanacaksanız da Adobe Xd. Çok daha pratik ve işlevsel. Photoshop ile arayüz çizmek eziyet gibi gelecek size. Kolay gelsin.
Hocam ben tasarlıyorum XD, Photoshop, Figma, Procreate vb çoğu şeyi kullanıyorum ama kodlama bilmiyorum çok temel seviyede html biliyorum bir de wordpress vs işte. Yoksa biraz html css bilen bir dostum olsa ben tasarlarım o kodlar hazır tema olarak satar biraz para kazanırız
Hakkaten iyi fikir, adamların forumunu yıllardır sırf tasarımı için giriş bile yapmıyorum. Vbulletin'in tema tasarımları zaten berbat, bir de onun üzerine w*maraci beter etmiş.
Konu sahibi bu tasarımı wm*aracina* hediye etsin, bitsin bu wm*araci çilesi