English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süper olmuş bence.
PRJACK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinize sağlık hocam müthiş olmuş sadece kırmızı rengi beğendim onun haricinde sade ve şık olmuş
Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alışılmışın dışına çıkan değişikliklere hazır değiliz.
ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Renk dışında güzel olmuş aslında, şahsen benim hoşuma gitti
batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tasarım güzel ama kırmızı renk R10 camiasına yakışmadı gibi sanki
Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baya guzel olmus.
TheLegionOfDoom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok Güzel Olmuş
ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben daha modern temaya geçemedim
MRSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık çok güzel olmuş.
Odeso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Efsane olmuş eline sağlık
webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
renk banada çok cırtlak geldi ama emeğinize sağlık güzel bence
Polan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel olmuş hocam ellerinize sağlık. Tasarımınızın içinde olmam da beni mutlu etti
enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aa hocam aklıma bir fikir getirdiniz. R10'u alışılmışın dışında farklı konseptlerde tasarlıyım bir ara. örneğin r10 forum sitesi değil de sosyal medya platformu olsaydı. ya da r10 bir ..... olsaydı diye çoğaltırım ben bunu
erdenizonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başarılı
kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten iyi olmuş Tekrar bir modern temayı denedim az önce yok ya bir türlü alışamayacağım
akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 un teması bir wordpress teması olsaydı nasıl olurdu acaba
LENOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mavi beyaz olursa çok güzel durur tebrik ederim mükemmel bir çalışma
gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dark bi tema, webciler için her zaman daha cazip. çoğumuzun monitöre bakmaktan gözü yanıyor malum.
doganuludogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güz3l olmuş smm panellerini andırmış
SeoPron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence güzel olmuş ama kırmızı olmamış
ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence çok hoş olmuş kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun akımının yılmaz bir savunucusu olarak ben rengine bayıldım
Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
renk yakısmadı ama gorunus güzel
Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık
BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık, gayet güzel ve şık olmuş.
Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğine sağlık hocam çok mükemmel görünüyor
hizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık çok güzel olmuş
FOMOCO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başarılı
SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırmızı dışında elinize emeğinize sağlık gayet güzel olmuş.
suwre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Renk hariç gayet hoş olmuş bence
bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam r11.net aç tutar bence o doluysa r101.net harca harca bitmez
uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık, keşke böyle bir yeteneğim olsa Sürekli site yapardım kendime
YedinciPeron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık. Size tavsiyem web arayüz çizerken Figma kullanın. Adobe serisi kullanacaksanız da Adobe Xd. Çok daha pratik ve işlevsel. Photoshop ile arayüz çizmek eziyet gibi gelecek size. Kolay gelsin.
ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de herkes niye kırmızı demiş pembe değil mi bu
murat1347 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Renk tercihi kötü tema iyi 😊
enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben tasarlıyorum XD, Photoshop, Figma, Procreate vb çoğu şeyi kullanıyorum ama kodlama bilmiyorum çok temel seviyede html biliyorum bir de wordpress vs işte. Yoksa biraz html css bilen bir dostum olsa ben tasarlarım o kodlar hazır tema olarak satar biraz para kazanırız
enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam yanarız. Bozuntuya vermeyelim. #e20743



Selamlar, saygılar
anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın gel işe başla hocam.. 😂
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkaten iyi fikir, adamların forumunu yıllardır sırf tasarımı için giriş bile yapmıyorum. Vbulletin'in tema tasarımları zaten berbat, bir de onun üzerine w*maraci beter etmiş.

Konu sahibi bu tasarımı wm*aracina* hediye etsin, bitsin bu wm*araci çilesi
ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videoyu izlerken başım döndü
cagrialtundag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinize sağlık, başarılı.
Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emek güzel, ama tasarım olmamış hocam
emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinize sağlık gayet güzel görünüyor sadece renklerde oynanma yapılabilir.
Lelathion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş renkler hariç
aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yuvarlak tasarımlar artık pek kullanılmıyor
RionLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılı emeğine sağlık
PoyrazOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müthiş olmuş elinize sağlık.
phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi tane smm panel var bu renkte sitede işlem yaparken kafamı çeviriyorum gözlerim ağrıyor
AntoL-Nyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah
mserifitak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kırmızı yerine mavi süper olur elinize sağlık
Gigg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resme 2 dakika bakınca takipçi beğeni satın alıyorsunuz
Intercomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğe saygı
turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r101.net cidden var hocam hatta r10.net in kopyası ama biraz az bütçeli
InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel ama çok "cafcaflı" ve renk daha farklı olabilir. Fakat buna rağmen eline sağlık çok hoş
Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerlendirilmesi kanaatindeyim
JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baya iyi duruyor
mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rengine takılan çok olmuş koyarsın oraya panel isteyen herkes istediği rengi seçer. Tasarım güzel
laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende beğendim

Konuya ilginiz için çok teşekkür ederim. Değerli yorumlarınızı yeni konuma da bekliyorum Gmail'i yeniden tasarladım.