elinize sağlık hocam müthiş olmuş sadece kırmızı rengi beğendim onun haricinde sade ve şık olmuş
Alışılmışın dışına çıkan değişikliklere hazır değiliz.
Renk dışında güzel olmuş aslında, şahsen benim hoşuma gitti
Hocam tasarım güzel ama kırmızı renk R10 camiasına yakışmadı gibi sanki
Çok Güzel Olmuş
ben daha modern temaya geçemedim
Elinize sağlık çok güzel olmuş.
Efsane olmuş eline sağlık
renk banada çok cırtlak geldi ama emeğinize sağlık güzel bence
Çok güzel olmuş hocam ellerinize sağlık. Tasarımınızın içinde olmam da beni mutlu etti
aa hocam aklıma bir fikir getirdiniz. R10'u alışılmışın dışında farklı konseptlerde tasarlıyım bir ara. örneğin r10 forum sitesi değil de sosyal medya platformu olsaydı. ya da r10 bir ..... olsaydı diye çoğaltırım ben bunu
başarılı
Gerçekten iyi olmuş

Tekrar bir modern temayı denedim az önce yok ya bir türlü alışamayacağım
r10 un teması bir wordpress teması olsaydı nasıl olurdu acaba
mavi beyaz olursa çok güzel durur tebrik ederim mükemmel bir çalışma
dark bi tema, webciler için her zaman daha cazip. çoğumuzun monitöre bakmaktan gözü yanıyor malum.
Güz3l olmuş smm panellerini andırmış
Bence güzel olmuş ama kırmızı olmamış
Bence çok hoş olmuş kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun akımının yılmaz bir savunucusu olarak ben rengine bayıldım
renk yakısmadı ama gorunus güzel
Elinize sağlık, gayet güzel ve şık olmuş.
Emeğine sağlık hocam çok mükemmel görünüyor
Elinize sağlık çok güzel olmuş
Kırmızı dışında elinize emeğinize sağlık gayet güzel olmuş.
Renk hariç gayet hoş olmuş bence
hocam r11.net aç tutar bence o doluysa r101.net

harca harca bitmez
Elinize sağlık, keşke böyle bir yeteneğim olsa

Sürekli site yapardım kendime
Elinize sağlık. Size tavsiyem web arayüz çizerken Figma kullanın. Adobe serisi kullanacaksanız da Adobe Xd. Çok daha pratik ve işlevsel. Photoshop ile arayüz çizmek eziyet gibi gelecek size. Kolay gelsin.
Bir de herkes niye kırmızı demiş pembe değil mi bu
Renk tercihi kötü tema iyi 😊
Hocam ben tasarlıyorum XD, Photoshop, Figma, Procreate vb çoğu şeyi kullanıyorum ama kodlama bilmiyorum çok temel seviyede html biliyorum bir de wordpress vs işte. Yoksa biraz html css bilen bir dostum olsa ben tasarlarım o kodlar hazır tema olarak satar biraz para kazanırız
Aman hocam yanarız.

Bozuntuya vermeyelim. #e20743
Selamlar, saygılar
Yarın gel işe başla hocam.. 😂
Hakkaten iyi fikir, adamların forumunu yıllardır sırf tasarımı için giriş bile yapmıyorum.

Vbulletin'in tema tasarımları zaten berbat, bir de onun üzerine w*maraci beter etmiş.
Konu sahibi bu tasarımı wm*aracina* hediye etsin, bitsin bu wm*araci çilesi
Videoyu izlerken başım döndü
Emeğinize sağlık, başarılı.
Emek güzel, ama tasarım olmamış hocam
Emeğinize sağlık gayet güzel görünüyor sadece renklerde oynanma yapılabilir.
Güzel olmuş renkler hariç
Yuvarlak tasarımlar artık pek kullanılmıyor
Başarılı emeğine sağlık
Müthiş olmuş elinize sağlık.
bi tane smm panel var bu renkte sitede işlem yaparken kafamı çeviriyorum gözlerim ağrıyor
Maşallah
kırmızı yerine mavi süper olur elinize sağlık
resme 2 dakika bakınca takipçi beğeni satın alıyorsunuz

r101.net cidden var hocam hatta r10.net in kopyası ama biraz az bütçeli
Güzel ama çok "cafcaflı" ve renk daha farklı olabilir. Fakat buna rağmen eline sağlık çok hoş
Değerlendirilmesi kanaatindeyim
Rengine takılan çok olmuş koyarsın oraya panel isteyen herkes istediği rengi seçer. Tasarım güzel
Konuya ilginiz için çok teşekkür ederim. Değerli yorumlarınızı yeni konuma da bekliyorum
Gmail'i yeniden tasarladım.